Německo nepovažuje zákaz spalovacích motorů v Evropě od roku 2035 za reálný. Podporu má i v Česku
Německý autoprůmysl, pro který pracují také četní subdodavatelé dílů a součástek v Česku, je již delší dobu ve vážné situaci. Zvedla se vlna propouštění, výrobci revidují své plány směrem dolů. Globální trh s novými osobními a lehkými užitkovými auty přitom roste, ale Německu jako by ujížděl vlak.

Nie ste prihlásený
Ak si chcete prečítať viac, staňte sa členmi ENERGY-HUB club
Prihlásiť saVyskúšajte mesačné členstvo v ENERGY-HUB clubu zadarmo!
Súvisiace články
Čína našla parťáka pro svoji elektromobilovou ofenzivu v Evropě. Dveře jí otevírá Španělsko, továrnu tam chce postavit i BYD
Největší světový výrobce elektroaut se začíná usazovat v Evropě. Čínský BYD za prvních osm měsíců roku prodal na kontinentě necelý…
MPO navrhuje označit ložiska kameniva a štěrkopísku za strategická, jinak hrozí nedostatek
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) navrhuje, aby téměř padesát ložisek kameniva a štěrkopísku v České republice získalo statut…
Ropy je na trhu víc, poptávka je slabší, uvedla Mezinárodní agentura pro energii
Mezinárodní agentura pro energii (IEA) zvýšila odhad globálního růstu nabídky ropy na letošní rok, naopak poptávka se kvůli hospod…
Globální ropná zácpa: tankery se bezcílně potulují v oceánech a trh ztrácí rovnováhu
Přebytek suroviny tlačí ceny dolů, ale Čína situaci využívá k hromadění strategických rezerv. Analytici varují, že současný přetla…
Elektromobilita jako šance na rozvoj regionů? Zatímco Česko podporuje hlavně firmy, Německo cílí pomoc tam, kde ji potřebují rodiny
Zatímco se v Česku rodí vláda pod vedením hnutí ANO, které avizuje, že bude požadovat zrušení zákazu výroby aut se spalovacími mot…
ENERGY-HUB je moderná nezávislá platforma pre priebežné zdieľanie spravodajstva a analytických článkov z energetického sektora. V rámci nášho portfólia ponúkame monitoring českej, slovenskej aj zahraničnej tlače.