Není to nefér? 20 kamionů na silnici nevadí, ale na dráhu náklad nesmí
Zatímco kamiony mohou vyjet s nákladem kdykoli a vyhnou se i zpoplatněným úsekům, nákladní vlaky platí za každý kilometr a na trať se přes den často ani nedostanou. „Podmínky jsou nastavené nerovně,“ upozorňuje člen prezidia Federace strojvůdců David Votroubek.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Británie přišla o dvě rafinerie, závislost na dovozu paliv prudce roste
Británie zažívá nejprudší útlum rafinérského sektoru za poslední desetiletí. Po uzavření rafinerií Grangemouth a Lindsey zůstaly v…
Trump je připraven uvalit zásadní sankce na Rusko, pokud tak učiní státy NATO
Americký prezident Donald Trump je připraven uvalit zásadní sankce na Rusko, pokud tak učiní všechny státy Severoatlantické alianc…
Stárnoucí elektrická síť USA čelí extrémní zátěži i hrozbám útoků
Spojené státy stojí před zásadní energetickou zkouškou. Stárnoucí přenosová soustava, přetížená novými technologiemi a ohrožená po…
Zákaz spaľovacích motorov v Únii bude zrušený, sľubuje šéf Európskej ľudovej strany
Rozhodnutie o ukončení výroby spaľovacích motorov v Európskej únii bude zrušené. V rozhovore pre nedeľník Welt am Sonntag to uvied…
Popredný český výrobca lokomotív prepúšťa, vlaky idú pre Green Deal do šrotu
Nákladná železničná doprava v Európe prechádza hlbokou krízou a výnimkou nie je ani Česko. Zatiaľ čo ceny pohonných látok pre kami…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.