Nulový tarif - ministrova marketingová chiméra
Ministr životního prostředí Petr Hladík v kampani slibuje, že díky tzv. nulovému tarifu budou domácnosti čerpat elektřinu zdarma v době přebytků obnovitelné energie v síti. Zní to jako jednoduché řešení, ale jde spíš o politický slogan než o reálný recept na dostupnou energii.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Tradiční hráči oslabujú. Aké trhové podiely majú dodávatelia elektriny na Slovensku? (+grafy)
Firmy začali častejšie meniť dodávateľa elektriny, ukazujú najnovšie dáta ÚRSO. V segmente domácnosti je menej živo.
Rekordní rok pro jádro: Sektor dosáhl historického milníku a ukazuje cestu vpřed
Jaderné reaktory dodaly v roce 2024 víc elektřiny než kdykoli předtím. Zpráva World Nuclear Performance Report 2025 mapuje tento r…
Schneider Electric a E.ON uzavřely dohodu o dodávkách VN rozvaděčů bez SF6
Schneider Electric a E.ON, jedna z největších energetických společností v Evropě, podepsaly dlouhodobou rámcovou smlouvu na dodávk…
Solárne fólie znižujú náklady na energie. Kde sa používajú a koľko stoja?
Solárne okenné fólie zabraňujú prenikaniu slnečnej energie do interiéru a môžu znížiť vnútornú teplotu miestnosti až o niekoľko st…
Ropa zdražuje, čeká se na zasedání skupiny OPEC+
Ceny ropy se dnes zvyšují, pozornost se soustředí na blížící se zasedání skupiny OPEC+ a na další vývoj kolem rusko-ukrajinského k…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.