Nová baterie pro plug-in hybridy má umožnit elektrický dojezd až 400 km
Zatímco se čistě elektrický dojezd dnešních plug-in hybridů pohybuje přinejlepším sotva nad 100 km, nová baterie od čínské firmy CATL má díky vyšší hustotě nabídnout čtyřnásobek při zachování kompaktních rozměrů. Plug-in hybridy, tedy vozy se spalovacím motorem a plnohodnotnou elektrickou částí s možností dobíjení ze sítě, se díky nové generaci baterií mohou dočkat značného posílení svého elektrického já.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Brusel schválil státní podporu pro továrnu čínské firmy Sunwoda v Maďarsku
Evropská komise (EK) schválila státní podporu 264 milionů eur (zhruba 6,5 miliardy Kč) na výstavbu továrny čínské společnosti Sunw…
Strategická válka o suroviny: Čína drží trumfy, Západ dohání
Na trhu se vzácnými horninami je to jako hrát šachy s protivníkem, který začal hrát o dekády dřív. A Čína má na šachovnici drtivou…
Přehřátí britského trhu s bateriovými úložišti může být varováním pro Německo
Britská zkušenost ukazuje, že rychlý nárůst instalací velkokapacitních baterií může vést k nasycení trhu a poklesu výnosů. Ty aktu…
V energetice se nově rozdávají karty, říká Novák z InTeFi. Bývalý šéf Luxoru chce investovat více než miliardu do baterek
Kritici probíhající transformace energetiky tvrdí, že Česko, Evropa i svět opouští léty osvědčený centralizovaný model, kdy několi…
Predaj elektrických áut v júli rástol najpomalšie za pol roka, brzdila ho Čína
Celosvetový predaj elektrických vozidiel vzrástol aj v júli o viac než 20 percent, rast bol však slabší než v júni a najslabší za…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.