Automobilky by měly mít povinnost používat zelenou ocel. Vůz to prodraží méně než kožené sedačky, říká šéf evropských ocelářů
Ocelárny se musí dekarbonizovat. To si podle Axela Eggerta, šéfa sdružení ocelářů Eurofer, do roku 2030 vyžádá investice ve výši 850 miliard korun. Tyto náklady však odběratelé v cenách oceli nejsou zatím ochotni zaplatit.

Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Na Slovensku byla zahájena výstavba obří gigatovárny na baterie
Na jihu Slovenska v Šuranech v okrese Nové Zámky byla minulý týden zahájena výstavba první gigatovárny na baterie. Investici reali…
EGEM expanduje na trhu velkokapacitních bateriových úložišť v Česku i ve Francii
Česká společnost EGEM úspěšně pokračuje ve své expanzi na trhu bateriových úložišť v České republice i v zahraničí. Letos EGEM dok…
Budoucnost AI v Evropě: Rozvoj umělé inteligence naráží na nedostatek vody a elektřiny
Rozmach umělé inteligence je v Evropě politickou prioritou, zároveň však vyvolává obavy o dostupnosti klíčových zdrojů — vody i el…
Vláda pravděpodobně naposledy prodloužila stav nebezpečí v Hustopečích nad Bečvou v souvislosti se sanací území po havárii vlaku s benzenem
Vláda dnes schválila velmi pravděpodobně poslední prodloužení stavu nebezpečí, který platí v okolí Hustopečí nad Bečvou po havárii…
Prekonali dva milióny inštalácií. V Taliansku je pripojených už 40 GW fotovoltiky
Ukončenie podpory pri inštalácii systému v domácnosti sa prejavilo slabším prírastkom malých zdrojov.
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.